
Ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου, αν βιάστηκε να εγκαινιάσει και να παραδώσει το σταθμό στην κυκλοφορία επειδή πλησιάζει προεκλογική περίοδος, είπε ότι αυτά είναι κουτσομπολιά. Από τη στιγμή -πρόσθεσε- που ο σταθμός είναι έτοιμος και μπορεί να εξυπηρετηθεί το επιβατικό κοινό τι να κάνω, να τον κρατήσω για 15, 20, 40, 50 ημέρες; Επειδή έχω μεγάλη πολιτική εμπειρία κι επειδή είμαι αυτός που είμαι, η παράδοση του σταθμού δεν κρύβει πολιτική σκοπιμότητα και δεν γίνεται για προεκλογικούς λόγους.
Σε άλλη ερώτηση δημοσιογράφου, αν θα παραδώσει ο ίδιος και τον σταθμό του Χολαργού, ο οποίος έχει προγραμματιστεί να παραδοθεί για το τέλος του 2009, ο κ. Σουφλιάς απάντησε πιστεύω και το δικαιούμαι, ενώ για το αν θα παραδώσει και το σταθμό της Αγίας Παρασκευής, που είναι προγραμματισμένος για τις αρχές καλοκαιριού 2010, ο υπουργός απάντησε: "ελπίζω".
Όπως είπε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, ο σταθμός του Νομισματοκοπείου θα εξυπηρετεί καθημερινά 30.000 επιβάτες, ενώ περιλαμβάνει τριώροφο υπόγειο πάρκινγκ, δυναμικότητας 630 θέσεων στάθμευσης.
«Η απόσταση από το «Νομισματοκοπείο» έως το κέντρο της Αθήνας (Σύνταγμα) θα διανύεται πλέον μόλις σε 10 λεπτά, ενώ σε ώρες αιχμής με το ΙΧ αυτοκίνητο απαιτούνται τουλάχιστον 40 λεπτά: Για τον λόγο αυτό, κατασκευάσαμε στον επιφανειακό χώρο του Σταθμού τον μεγαλύτερο Σταθμό Μετεπιβίβασης του Μετρό από και προς τις Λεωφορειακές Γραμμές, προκειμένου οι κάτοικοι από τους κοντινούς Δήμους και τα Μεσόγεια να έχουν εύκολη πρόσβαση στο Μετρό. Ο Σταθμός Μετεπιβίβασης παραδίδεται σε δεκαπέντε ημέρες στο επιβατικό κοινό. Επίσης, προβλέψαμε εγκαίρως και κατασκευάσαμε μεγάλο 3οροφο υπόγειο χώρο στάθμευσης 630 θέσεων αυτοκινήτων, ώστε με ευκολία και ασφάλεια οι οδηγοί από τους γύρω Δήμους μέχρι και από τα ανατολικά προάστια της Αττικής να αφήνουν τα οχήματα τους στο Νομισματοκοπείο και να συνεχίζουν τη διαδρομή τους γρήγορα και άνετα με το Μετρό. Το μεγάλο αυτό πάρκινγκ θα δοθεί σε λειτουργία έως τα τέλη του μήνα και μάλιστα ο ένας όροφος θα δοθεί σε 15 ημέρες».
Όπως είπε ο κ.Σουφλιάς, ο σταθμός «Νομισματοκοπείο» έχει εξαιρετική αρχιτεκτονική και αισθητική, εντός και εκτός του κτιρίου, και αποτελεί και έναν σημαντικό συγκοινωνιακό κόμβο.
Σημείωσε επίσης ότι «το Μετρό αποτελεί αναμφισβήτητα το σημαντικότερο συγκοινωνιακό και περιβαλλοντικό έργο στην Αττική και για τον λόγο αυτό στο ΥΠΕΧΩΔΕ «δώσαμε απόλυτη προτεραιότητα στην ανάπτυξή του. Τα τελευταία πεντέμιση χρόνια όλοι οι διαθέσιμοι πόροι για τις συγκοινωνιακές υποδομές στην Αθήνα πήγαν κατά προτεραιότητα στις επεκτάσεις του Μετρό, οι οποίες μάλιστα υλοποιούνται με ταχύτατους ρυθμούς, καθώς καταφέραμε ο ρυθμός κατασκευής των έργων Μετρό να είναι διπλάσιος από εκείνον προ του 2004».
Παράλληλα, ο κ. Σουφλιάς επισήμανε ότι «έχουμε ολοκληρωμένο Συγκοινωνιακό Σχέδιο. Με την υλοποίηση των έργων Μετρό αλλά και των περιφερειακών οδικών αξόνων, σκοπεύουμε να διώξουμε τη συμφόρηση και τους ρύπους από τις γειτονιές της Αθήνας.
Υλοποιούμε μία ολοκληρωμένη πολιτική περιβαλλοντικής αναβάθμισης της Πρωτεύουσας, που στηρίζεται σε συγκεκριμένα μεγάλα έργα αλλά και σε μέτρα υψηλής αποτελεσματικότητας, μακριά από τις δημαγωγίες, τις στείρες αρνήσεις, και τις κενές μαγικές λύσεις των μικροπολιτικών και άλλων συμφερόντων. Σήμερα υλοποιούμε δίχως μεγάλα λόγια, αλλά με πολύ δουλειά το μεγαλύτερο μέτωπο έργων Μετρό στην Ελλάδα». Επιπρόσθετα, ανακοίνωσε ότι ο Σταθμός του ΧΟΛΑΡΓΟΥ θα παραδοθεί τον Δεκέμβριο και ο Σταθμός της ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ στις αρχές του επόμενου καλοκαιριού. «Σε λίγους μήνες, έως τα τέλη του 2009, βάζουμε τέλος στην ιδιότυπη απομόνωση των Δυτικών Προαστίων της Αθήνας με νέους Σταθμούς στο ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ, στην ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ και στο ΧΑΙΔΑΡΙ. Και την ερχόμενη Άνοιξη άλλοι τέσσερις Δήμοι του Λεκανοπεδίου αποκτούν σύγχρονους Σταθμούς Μετρό (ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΑΛΙΜΟΣ, ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ και ΕΛΛΗΝΙΚΟ).
Σε εξέλιξη βρίσκεται σήμερα ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό πό το Χαϊδάρι προς τον Πειραιά με Σταθμούς στην ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ, στον ΚΟΡΥΔΑΛΛΟ, στη ΝΙΚΑΙΑ και τρεις Σταθμούς στον Πειραιά (ΜΑΝΙΑΤΙΚΑ, ΠΕΙΡΑΙΑΣ, ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ), όπου 6 κοινοπραξίες/τεχνικές εταιρείες διεκδικούν την κατασκευή του έργου, προϋπολογισμού 515 εκ. ευρώ. Σύντομα προωθείται προς δημοπράτηση και η Γραμμή του Μετρό σχήματος U με 20 σταθμός και 20 χλμ. υπόγειας σήραγγας, από το Γαλάτσι μέσω του Πανεπιστημίου και του Παγκρατίου προς το Μαρούσι. Η Γραμμή αυτή όχι μόνον θα αλλάξει δραστικά τον συγκοινωνιακό χάρτη της Αθήνας αλλά και θα αναβαθμίσει ουσιαστικά τη ζωή στο Λεκανοπέδιο.
Επιπλέον, μελετήσαμε, σημείωσε ο υπουργός και το συνολικό σχέδιο ανάπτυξης του δικτύου Μετρό στην Αθήνα με 200 σταθμούς και 220 χιλιόμετρα δικτύου γραμμών, το οποίο ήδη εντάχθηκε στο νέο Ρυθμιστικό Σχέδιο της Αττικής, προκειμένου το Μετρό να εξυπηρετεί μελλοντικά όλες τις περιοχές του Λεκανοπεδίου.
Με υπεύθυνο σχεδιασμό και με αποτελεσματική δουλειά δημιουργούμε ένα πυκνό, σύγχρονο και αξιόπιστο δίκτυο Μετρό στο Λεκανοπέδιο βελτιώνοντας την καθημερινότητα του πολίτη και γενικότερα την ποιότητα ζωής στην Αθήνα».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
1 σχόλιο:
ΑΥΤΗ Η ΠΟΝΤΙΚΟΜΑΜΗ ΣΑΣ ΕΦΑΓΕ...ΕΡΜΑΑΑ!!! Ο ΠΟΙΟ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΣΑΣ...ΣΑΣ ΕΣΚΑΨΕ ΤΟ ΛΑΚΚΟ.χαχαχα...
Π.Ρ.
Δημοσίευση σχολίου